Precies, tijd voor de Opendatazomerpuzzel!
Diederik dan wel mr. D. Aben in de bocht, negen van de onderstaande tekstflarden zijn afkomstig uit het verslag van zijn onderzoek en eentje niet …
Wat strekt niet tot vernietiging van het hiervoor aangehaalde veroordelende arrest van het gerechtshof?
Algemeen geaccepteerd wordt dat de zon een ster is als vele andere, en dat de aarde en de zon als gevolg van de zwaartekracht om een gemeenschappelijk zwaartepunt binnen de zon draaien, en dit terwijl niemand dat ooit daadwerkelijk heeft waargenomen.
Wie minder woog dan haar omvang deed vermoeden, had iets uit te leggen. Wie, hoewel geboeid en verzwaard met een steen, bleef drijven ook.
De ‘Texas sharpshooter’ schiet zijn geweer leeg op een blanco muur en tekent pas daarna een roos op de plek waar de meeste kogelinslagen zichtbaar zijn.
Wel was nieuw (althans voor mij) dat de belichting van het linkerbeen van Aldrin mogelijk optrad als gevolg van weerkaatsing van zonlicht op het astronautenpak van Armstrong, dat met opzet sterk reflecteert (om oververhitting door zonlicht tegen te gaan).
Nee, ehm, hij zegt, ik ben al jaren hier, zegt hij. Dus hij… Het is al duidelijk dat het een hond is.
Kus is Korkut. Vertelt hem in het telefoongesprek ook dat de papegaai in de verhoorkamer naar hem riep: “Korkut, je spreekt niet de waarheid.”
Iemand heeft zijn telefoon naast een verzameling schaamlippen laten liggen.
Ooit is de fout gemaakt de tapkamer van ‘zomertijd’ op ‘wintertijd’ te zetten, dus de systeemklok een uur achteruit, met als effect dat de tapkamer geen nieuwe gesprekken meer registreerde.
‘Daisy chain’ (letterlijk: een ketting van madeliefjes) is een term die (inderdaad) – ook – toepassing heeft gevonden in de elektrotechniek en in de beschrijving van netwerktopologie.
Het op tv uitgezonden (‘gestreamde’) beeldmateriaal met daartoe geschikte software opslaan op een harddisk en vervolgens omzetten naar het door mij gewenste, manipuleerbare bestandsformaat, waarna ik in staat ben om het tegendoelpunt te wissen.
JM. Kan jij … Ja jij kan het, dat is juist. Niet afkomstig van “Conclusie van de advocaat-generaal bij de Hoge Raad der Nederlanden, mr. D. Aben” maar ontleend aan De Groene Amsterdammer - Dubbeldik zomernummer - 13 juli 2017.
Die dat genietend overnamen, “Dit artikel verscheen eerder in The Guardian”, het noemt ook twee keer die ene professor die wel eens hier bij ons langs geweest is en staat stijf van allerlei ‘AI-enhanced’ kunstgrepen.