Hoi Weerman,
Ik weet niet in hoeverre Anoncoin beter is dan Ethereum
Download:
Wel een mooi invalshoek hoe jij er naar kijkt, namelijk de prijs van de virtuele munten. Collega van mij heeft laatst virtuele munten gekocht. Hij staat nu op 50% verlies. Hopelijk is hij een echte virtuele munten aandeel houder. Punt is dat men vaak virtuele munten koopt om er alleen mee te speculeren en dus niet om het normaal te gebruiken. Dit wordt ook in een van de onderstaande youtube filmpjes behandeld. Ik had meer de insteek van de techniek met de bijbehorende eigenschappen.
Heb naar youtube filmpjes gekeken, eerst vind ik persoon niet erg vertrouwenswaardig overkomen.
Bitcoin vs Dash digital cash - Which will achieve mass adoption first?
Monero Vs. Dash, Simple Comparison
Ook wel leuke link:
Ethereum vs Dash
Can someone point out or indicate a source where the main differencies are explained? In what Dash can be superior to Ethereum?
Even weer tekst gesprokkeld over Blockchain:
Blockchain is een overkoepelende maar gedecentraliseerde database of grootboek, waarin transacties veilig worden opgeslagen en geregistreerd in de vorm van blokken met digitale informatie.
Met de blockchaintechnologie is in principe een groot aantal toepassingen denkbaar. Alle vormen van eigendom kunnen met dit grootboek zonder tussenpartij, zoals notaris of bank, geregistreerd worden. Daarbij kun je denken aan aandelen, verzekeringen, hypotheken, testamenten, patenten, domeinnamen, contracten, medische attesten, et cetera. Maar ook belastingen, zoals de btw en loonbelasting, zouden eventueel met behulp van de blockchain kunnen worden geheven en betaald.
De hartelijke groet Jan Marco