Dames, Heren,
Hierbij wat experimentele (source) programma’s. Ga gerust met aan de haal. Gezamenlijk kunnen we het op een hoger kwaliteitsniveau brengen --)
De inlog procedure om de programma’s te halen:
ftp www.foonsearch.com
Connected to www.foonsearch.com.
220 (vsFTPd 1.1.3)
Name (www.foonsearch.com:root): anonymous
331 Please specify the password.
Password:
230 Login successful. Have fun.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
ftp> cd pub
250 Directory successfully changed.
ftp> binary
200 Switching to Binary mode.
ftp> mget *
De vriendelijke groet Jan Marco
fshfoongrep-0.07.zip:
Dit is een foongrep emulator programma dat interfacet tussen foondump (mysql versie) en Capimonitor.
Op de cdfoon (consumentenversie 2004/2005) routeplanner staan 1415 gifjes van Nederland. Daarnaast 3037 X, Y coordinaten van Plaatsen, 262535 X, Y coordinaten van straten, 1023374 X, Y coordinaten van postcodes, 28182 X, Y coordinaten van Openbaar Vervoer haltes, etc.
fshhalte-0.01.zip
Nog niet zo duidelijk wat het betekent. Ik heb wel een relatie gezien als je naar file creation date kijkt.
fshhaltes-0.00.zip
28182 X, Y coordinaten van Openbaar Vervoer haltes
fshhroute-0.00.zip
De verbindingen tussen NS treinstations.
fshisdnlogd-0.03.zip
Hiermee kan je een isdnlijn monitoren op binnenkomende gespreken op callerid. Resultaat zal naar mysql gaan en ik zal het als service gaan implementeren.
fshquintezzlocator-0.01.zip
Een dump programma voor de quintezz locator data.
fshstreet-0.01.zip
3037 X, Y coordinaten van Plaatsen. Deze zijn bedoeld om de straatnamen op de kaart te plaatsen. Bijvoorbeeld laatste parameter geeft de hoek aan waarop straatnaam geprojecteerd moet worden.
fshtopo-0.00.zip
262535 X, Y coordinaten van straten
fshtopopc-0.01.zip
1023374 X, Y coordinaten van postcodes
fshvectormpwad-0.00.zip:
De 1415 routeplanner gifjes.
fshwget-0.01.zip: Programma om files te halen m.b.v. ftp/https/http. Ik wil het gebruiken om database synchronisatie mee te implementeren.
IMG_funprice_enschede.JPG: Bedrijven zal je ook op de kaart (map) kunnen tonen. Kan je een beetje zien hoe het er uit ziet zonder dat je er fysiek heen hoeft te gaan.
IMG_mooihuis.JPG: Dit is een mooi huis. Zo’n jpg zal je moeten kunnen aanklikken op de kaart. Kaarten en foto’s lopen in elkaar over.
isdnlogd-0.01.zip:
Programma om een isdn modem te monitoren op callerid van binnenkomende gesprekken.
Reason = “Non-selected user clearing” als je opneemt.
Reason = “Normal call clearing” als de beller ieder ophangt als je het telefoontje opneemt.
Reason = “Temporary failure” als je hem niet opneemt en dat het bellen wordt gestopt omdat het te lang duurt.
libmysql.dll: dll gebruikt bij de programma’s.
libmysql.lib: lib gebruikt bij de programma’s.
Memo_mine_ideas_002.doc
Memo_mine_ideas_003.doc: Mijn ideeën die ik ga implementeren. Misschien nog een keer updaten naar huidige visie.
postcode.exe: programma om postcodes en coordinaten te dumpen zonder mysql.